Blog rowerowy

jaba

Ładna

d a n e    w y j a z d u 24.10 km 2.50 km teren 01:15 h Pr. śr.:19.28 km/h Pr. max:37.60 km/h Podjazdy: 40 m Rower:Matrix
Piątek, 31 marca 2023 | dodano: 20.04.2023

Trasa: Tarnów - Skrzyszów [dol. Wątoku] - os. Olszyna - os. Poszkle - Pogórska Wola [szosa 94] - pomnik ofiar hitleryzmu - os. Średziny Drugie - Ładna - szosa 94 - [ul. Lwowska] Tarnów
Pogoda: Zachmurzenie duże, okresami lekki deszcz; temp. 15-11°C; lekki wiatr SE; słaba widoczność

Pogoda słaba. Dość ciepło, ale po wyjeździe więcej chmur, lekki opad i coraz chłodniej.
Z Pogórskiej Woli jadę główną szosą pod pomnik ofiar hitleryzmu. Nie byłem tu jakiś czas. Pomnik i jego otoczenie, alejki i kwietniki, są ładnie odnowione. Jadę szlakiem pieszym czerwonym, który niemiłosiernie wije się po lesie, polach, miedzy rozrzuconymi bez ładu gospodarstwami. Co chwila gubię go i znajduję. W końcu docieram do nowego cmentarza w Ładnej i wyjeżdżam na znaną drogę przez Średziny. Drogę poznaję, ale na kolejnych skrzyżowaniach gubię się i dojeżdżam do samego centrum wsi. Odnalazłem się dopiero na lekkim zjeździe w stronę rzeczki Jesionnej.
Przez Ładną, główną szosą wracam do Tarnowa. Pogoda niespecjalna, ale trochę ruchu złapałem.