Blog rowerowy

jaba

Do krzyża

d a n e    w y j a z d u 25.00 km 1.00 km teren 01:09 h Pr. śr.:21.74 km/h Pr. max:38.30 km/h Podjazdy: 80 m Rower:Matrix
Czwartek, 23 marca 2023 | dodano: 20.04.2023

Trasa: Tarnów - Skrzyszów [dol. Wątoku] - os. Olszyna - krzyż - os. Olszyna [droga nad Skrzyszowem] - Ładna, obwodnica - [ul. Skrzyszowska] Tarnów
Pogoda: Zachmurzenie całkowite; temp. 17-15°C; bez wiatru; średnia widoczność

Najcieplejszy dzień tej wiosny. Po południu niestety się pochmurzyło, ale temperatura pozostała bardzo przyjemna. Jazda sprawna, mijam trochę rowerzystów.
Przerwa pod krzyżem. Od jesieni coś się zmieniło. Krzyż dostał nowy, błyszczący płotek ze stali nierdzewnej, zamiast starego, drewnianego. XXI wiek. Z lip spadło trochę gałęzi, w tym jedna duża, ale ktoś wszystkie drobniejsze pozbierał na kupkę. Na pniach i w trawie pojawiły się czerwone pluskwiaki. Przeleciał nawet jakiś trzmiel.
W drodze powrotnej odwiedziłem początki dwóch rzeczek w postaci rowów na polach. Jest woda, trochę się sączy.
Zaczęło się ściemniać, więc szybko wróciłem boczną ulicą Skrzyszowską.